Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU

1.      Właścicielem Sklepu internetowego www.pako.sklep jest:

FIRMA HANDLOWA PAKO

Adam Oleksiak

03-352 Warszawa  ul. Rembielińska 12/20

Tel./fax. 22-743-96-02

Kom 504-775-142

 

2.      Realizacja sprzedaży w Sklepie internetowym www.pako.sklep.pl odbywa się według niniejszego regulaminu.

 

3.     Złożenie zamówienia w Sklepie internetowym www.pako-sklep.pl oznacza akceptacje przez Klienta zasad sprzedaży wynikających z niniejszego regulaminu oraz             zobowiązuje Klienta do przestrzegania zawartych w nim reguł.

 

4.      Z oferty Sklepu może korzystać każdy, kto posiada zdolność do wykonywania czynności prawnych.

 

5.      Ceny towarów wyrażone są w PLN i zawierają podatek VAT, ale nie uwzględniają kosztów wysyłki i obsługi zamówienia.

 

6.      Do dostarczonej przesyłki zawsze dołączany jest dokument dostawy i sprzedaży.

 

7.      Płatności można dokonywać w następujący sposób:

· Gotówką - przy odbiorze osobistym w punkcie sprzedaży.

· Przelewem bankowym - przelew należy wysłać na konto wskazane na stronie Sklepu. Sklep rozpocznie procedurę realizacji zamówienia po stwierdzeniu wpływu na konto równowartości złożonego zamówienia. Na przelewie, w polu „tytułem”, prosimy podać numer zamówienia. Należy pamiętać o czasie niezbędnym na przepływ środków na rachunek sklepu i dokonać przelewu z odpowiednim wyprzedzeniem.

. Wysyłka za pobraniem - płatność kurierowi

· Warszawa - darmowa dostawa zamówienia w obrębie miasta Warszawa (opcja dostępna (przy zakupie za minimum 500zł/brutto)

 

 

8.      Zamówienie stanowi ofertę w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji stanowi przyjęcie oferty według treści              oświadczenia złożonego przez sklep.

Zamówienia można składać przez 24 godziny na dobę przez cały rok poprzez formularz wypełniany na stronach Sklepu.

Fakt złożenia przez Klienta zamówienia zostanie zasygnalizowany automatycznie przez system na adres e-mail podany przy rejestracji, wiadomością zawierającą w treści link do potwierdzenia.

Zamówienia wymagają elektronicznego potwierdzenia przez zamawiającego po otrzymaniu wiadomości e-mail jak wyżej.

Sklep zastrzega sobie prawo dodatkowego potwierdzenia zamówienia przez telefon.

Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień budzących wątpliwości lub zawierających treści o charakterze bezprawnym.

Kilent ma prawo zmienić lub anulować złożone zamówienie przed jego wysłaniem, kontaktując się ze sklepem w sposób telefoniczny.

O dokonaniu wysyłki Sklep zawiadamia Klienta wiadomością e-mail wysłaną na adres podany przy rejestracji.

Nieuzasadniona odmowa przyjęcia przesyłki traktowana jest jako naruszenie zasad niniejszego regulaminu.

 

 

9.  Zamówienia dostarczane będą pod wskazany przez Klienta adres pocztą kurierską lub pocztą polską w ciągu dzieśięciu dni roboczych (maksymalny czas). Wyjątkiem są  artykuły z umieszczoną w opisie produktu informacją o wydłużonym czasie realizacji.

Klient będzie obciążony kosztami wysyłki w zależności od wagi paczki.

Paczki wysyłane będą firmą kurierską "UPS" lub pocztą polską. Jeśli klient ma podpisaną umowę z inną firmą kurierską istnieje możliwość wysyłki paczki przez wskazaną przez klienta firmę kurierską.

 

 

10.  Po uregulowaniu zapłaty zawartość przesyłki powinna być sprawdzona w obecności kuriera na okoliczność kompletności i nienaruszalności opakowań. W razie nie zgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem lub stwierdzeniu uszkodzenia opakowania, kupujący powinien odnotować ten fakt na liście przewozowym firmy kurierskiej i niezwłocznie powiadomić o tym sprzedawcę wiadomością e-mail na adres pako.handlowy@gmail.com Reklamacja będzie przez Sklep internetowy www.pako.sklep.pl  niezwłocznie rozpatrzona. Przyjęcie przesyłki przez kupującego, potwierdzone jego podpisem bez uwag na liście przewozowym, traktowane będzie jako potwierdzenie jej zgodności z zamówieniem.

 

11.  Sklep daje możność zwrotu zakupionego towaru w stanie nienaruszonym w terminie do 10 dni od dnia otrzymania przesyłki. W celu dokonania zwrotu zakupionego towaru należy skontaktować się z www.pako.sklep.pl w celu otrzymania karty zwrotu którą należy wypełnić i wysłać wraz ze zwracanym towarem na własny koszt paczką na adres firmy F.H. Pako Stwierdziwszy spełnienie warunków, którym zwroty podlegają, F.H. Pako zwróci cenę zapłaconego produktu Klientowi na wskazany rachunek bankowy. Zwrotowi nie podlega opłata udziału w kosztach wysyłki i obsługi o ile taka miała miejsce, www.pako.sklep.pl nie przyjmuje zwrotów nadanych za pobraniem.

 

14.  Sklep internetowy www.pako.sklep.pl może wysyłać Klientowi wiadomości e-mail na adres podany przy rejestracji, zawierające informacje handlowe lub oferty. Klient ma prawo odmówić przyjmowania następnych takich wiadomosci po otrzymaniu którejkolwiek z nich.

 

15.  Dane Klientów są przechowywane przez Sklep zgodnie z postanowieniami Ustawy o ochronie danych osobowych i są wykorzystywane wyłącznie w związku z działalnością Sklepu.

 

16. Właściwym do rozstrzygania sporów jest Sąd Rejonowy w Warszawie. Obowiązującym jest prawo polskie.

grecja 2012Zegar cyfrowy na stronę